Tänk att resa i tiden

Nu är detta mitt första blogginlägg och då ska jag göra det så spacigt som bara jag kan vara.

Jag sitter här och funderar på hur häftigt det hade varit att vara tidsresenär och åka bakåt i tiden. Om vi talar om nutid så skulle jag vilja åka till Berlin under 1989 och se när berlinmuren revs. SKulle även vilja åka till Berlin när väl berlinmuren byggdes i Berlin. Men det är ju bara vad jag tyckte skulle varit coolt.

Om vi talar om andra tidsperioder under jordens liv så finns det självklart andra ställen jag skulle vilja åka till. Men får ta och fundera lite på detta innan jag skriver mer om det. Så tills dess så hoppas jag att ni klurar vidare och kanske även kommenterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0