Veterinär

Så då har man letat efter veterinärer till min mammas katt. Hon bor i Göteborg och har inte så mycket internetvana så det har blivit att jag har letat efter en duktig veterinär i Göteborg.
 
Hittade ett par stycken, men det är svårt att veta vilken man ska välja. Väldigt få är recenserade så det blev att jag tog första bästa.
 
Vi ska se hur det går. Går veterinärbesöket bra så ska jag skriva en bra recension på Göteborg veterinär sidan
Men det återstår att se. Hur som helst så ska Kasper in till veterinär på Onsdag så då får vi se vad som händer och om hans klåda försvinner.
 
Hoppas verkligen det. Kasper börjar bli gammal och mår inte superbra, det sista han behöver är klåda :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0